LONDRES: Primer dia

Dia 6 de març

El primer dia va començar molt aviat, a les 3.30h havíem d’estar desperts , encara que alguns ( com jo ) no vam dormir, ja potser pels nervis o per què no volia dormir, vaig estar tota la nit mirant séries, jugant i parlant amb els amics, per entretenir-me, fins que va ser el moment; el primer que vaig fer va ser deixar de fer el que estaba fent, vaig esmorçar, dutxarme i ja estaba preparat per sortir, la maleta ja estava preparada desde ahir i nomes havia d’agafar-la i sortir; vam sortir els meus pares i jo, la meva germana va decidir dormir (no la culpo, jo també ho faria).

Vam agafar el cotxe i el trajecte de me casa a l’institut va ser ràpid, estava molt adormit i no hem vaig adonar de quan vam arribar, no vaig ser ni l’últim ni el primer en arribar.

Quan ja estàvem tots i les maletes ja eran dins el bus, el conductor va iniciar el trajecte direcció El Prat, aeroport de Barcelona.Durant el trajecte, l’únic que vaig fer va ser dormir mentre escoltava música, encara que això ja ho tenia previst, dormir al bus i a l’avió quan arribés el moment.

El trajecte va durar una hora aproximadament, de Mataró a l’aeroport de Barcelona, vam descarregar les maletes de l’autobus, vam entrar a l’aeroport i vam fer tot el tramit d’equipatge, facturació, etc.

Tot anava segons lo planejat, teniem temps per descansar , prendre algún café, parlar, qualsevol cosa i quan aquest temps es va acabar ens teniem que dirigir cap a l’avió,  per sorpresa ens vam trobar a Marc Màrquez, tothom volia fer-se fotos amb ell, però alfinal es va escapar, cosa que penso que es normal, a les 4 de la matinada i que un grup de nens vinguin a fer-s’hi fotos, no fan venir ganes; això últim va ser lo més interesant a l’aeroport de Barcelona , iminuts després de veure en Marc ja estavem dins de l’avió, molts estaven nerviosos, altres eufórics i altres, en els quals m’incloc, estavem cansats i vam aprofitar el viatge per dormir i es el que vaig fer, l’últim que recordo va ser l’avió despegant.

El viatge va tenir una durada aproximadament d’una hora i mitja, no hi havia molt de soroll, la sortida va ser tranquila , creec que despres d’un viatge a les 4:30 del matí i un viatge d’una hora i mitja, tothom estava cansat.

Quan vam sortir de l’avió, ens vam dirigir a una zona on podiem deixar les maletes durant el dia, ja que les persones que ens acollien no ens vindrien a buscar fins les 19 hores.

No vam visitar llocs en específic , vam donar voltes per Londres i he de dir que es molt bonic, l’arquitectura es fàntastica , encara que alguns edifics fossin molt bonics no veia que siguin molt pragmàtics, després , el clima es molt humit i fresc , però era agradable.

Vam pasar per un pont molt llarg , on es podia veure gran part de Londres, com he dit abans, no teniem un lloc en específic que visitar i vam pasar per llocs on hi havia un munt de gent, carrers plens de llocs per menjar , amb molta varietat , desde menjar xinés a holandés.

Més tard ens van deixar menjar i també ens van deixar una estona de temps lliure, uns amics i jo vam decidir tornar als llocs de menjar; vam fer un munt de fotos, a qualsevol cosa : als carrers , edificis , escultures , vies del tren, llocs de menjar , tot ens agradaba ; també a les places grans podiem veure espectacles , un noi que era molt bo amb la pilota i un altre fent malabars amb espases amb música de fons.

El final  del dia s’ha apropava i vam haber de tornar a agafar les motxiles i maletes i agafar un tren on ens deixaria en el lloc de trobada, en el viatge en tren , que va ser de mitja hora , vam parlar del que haviem fet cadascú durant el primer dia i quan ens vam voler donar compte ja hi estavem a la parada, quan haviem de baixar.

Les famílies ens esperaven , encara que en el nostre cas, ens esperava un taxi, la mare que ens acollia treballava de nit i quan vam arribar ens esperaba el fill , que no recordo el nom; va pagar el taxi , el sopar ja estava fet, vam sopar pizza de peperoni, després de sopar ens vam dutxar i vam anar al llit, amb moltes més ganes d’un altre dia a Londres.