LONDRES: segon dia

7 de març

Els alumnes de primer de batxillerat, del 6 al 9 de març, vam anar a Londres a fer una visita cultural.

El segon dia, al despertar-nos amb les famílies i després d’esmorzar, com feiem tots els dies, vam quedar a l’estació de tren, ja que les famílies amb les que estàvem vivien totes en un poble que està a 30 minuts de Londres.

Buckingham Palace

A l’arribar  a Londres que serien aproximadament les 8:45h, vam trobar-nos amb un guia amb el qual vam estar tot el matí i ens va ensenyar diferents llocs importants de la ciutat, com per exemple Buckingham Palace. Vam passar pel Green Park i finalment ens va explicar la història del St. James’s Palace.

El guia ens va acompanyar fins Trafalgar Square, on ed va despedir.  Allà vam tenir temps per dinar el “lunch” que ens preparaven les famílies i vam tenir temps lliure on vam poder visitar totes les botigues que estaven pels carrers del voltant com la Lego, M&M i d’altres marques. Tot allà és molt gran i les botigues són enormes.

Cartellera Motown

Després de dinar ens vam reunir amb les professores. Elles havien anat a un quiosc de venda d’entrades a últim moment de baix cost, per anar tots junts a veure un musical. Van agafar les entrades per “Motown”, un musical que tractava d’un home, en Jack, que anava a una discogràfica per presentar les seves cançons, li va tot molt bé i allà coneix als Jackson 5, Diana Ross i més artistes d’aquella època. El musical el vam anar a veure a les 15:30h i va durar 3h, va estar molt bé ja que a vegades interactuaven amb el públic; l’únic que al ser tan llarg el final es va fer una mica pesat, però no paraven de cantar, i tenien unes veus impressionants aleshores et quedaves al·lucinant.

Quan vam acabar, vam tenir uns 30 minuts de temps lliure i després vam agafar un bus fins al metro, d’allà a Victoria Station on vam agafar el tren fins on ens esperaven les famílies.

Vam arribar a les 20h i cadascú se’n va anar cap a les seves respectives cases.